persius35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tamamını okuyamadım kusura bakma bu süreçler sıkıntılı ve Ülkemizde uzun sürüyor Allah yardımcın olsun,yalnız bir konuda uyarayım bu işte fatura kestinmi ? kesmedinse bu konuda bir şikayet gelirse kamu davası açılabilir bilgin olsun
Kdvsini ödeyen herkese kesiyorum.Kesilmemiş bile olsa dava direk düşüyor çünkü şirket ingiltere ve hiçbir şekilde artık tr banka hesaplarına ödeme almıyorum.
Teşekkür ederim.