Önce şikayetçi olacaksınız ,normal şartlar da savcılığa başvurabilirsin ancak bu tür bir davada avukata sormak lazım,avukat aracılığı ile başvurun,daha savcılık suç işlendiğine kaanat getirirse dava açılacak hangi mahkeme bilemem hukuk,asliye,ağır ceza vb ona karar verirler tam bilmiyorum,duruşmalara gideceksiniz kişinin tespiti istenecek ,belki bulunacak belki kaçak arama çıkarılacak vb şeyler bulunursa savunma yapacak büyük ihtimal inkar edecek bilirkişi incelemesi istenecek, dediğim gibi bunlar bir süreç aylar yıllar alabilir,masraflı sinir bozucu süreç duruşmlar oalcak gideceksin geleceksin uğraşacaksın bekleyeceksin

ben hiç bulaşma derim ,durum dururken para ve sinir bozukluğuna hiç gerek yok.