• 04-07-2023, 12:54:13
    #28
    yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla birayı geçtim, kız arkadaşımın başka bir erkekle baş başa herhangi bir şey içmesi bile bana ters. Siz ne düşünürsünüz bilmem.
    Hocam bende katılıyorum ama üniversitede çok sevdigimiz arkadaşlarımız var zaman zaman çay, kahve içilir. Ama herkes bizim gibi mi bilemem.
  • 04-07-2023, 13:00:10
    #29
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende katılıyorum ama üniversitede çok sevdigimiz arkadaşlarımız var zaman zaman çay, kahve içilir. Ama herkes bizim gibi mi bilemem.
    Reis toplu buluşmalar olur orası ayrı fakat baş başa bana ne olursa olsun ters
  • 04-07-2023, 13:08:31
    #30
    Düşünce tipine göre değişir.
  • 04-07-2023, 13:16:55
    #31
    Şahsi görüşüm şu şekilde; ben yıllardır alkol almayan ve davet edilsem dahi mecbur kalmadığım sürece alkollü mekanlara gitmeyen biriyim. Alkol almayan biri oradaki ortamdan ve bas bas çalan müzikten bir süre sonra sıkılıyor. O nedenle ne beni davet eden sıkılsın ne de ben sıkılayım diye kırmadan red ediyorum. Dolayısıyla bu tarz ortamları seven partnerim varsa eşlik etmek için giderim ( mecburi durum ) fakat sevmediğimi ve başka yer tercih etmesini söylerim. Beni takarsa ne ala demek ki fikrime önem veriyor. Takmazsa zaten hayatımda bana saygı duymayan bir kişiye bir saniye dahi vermem.

    Erkek arkadaş konusuna gelirsek ben içmediğim için ben içince dağıtıyorum bana göz kulak ol diye çağıran arkadaşlarım olur. Fakat yine mecbur kalmazsam gitmem. Kızlı erkekli alkollü içecek içilmesi , mekanlara gidip eller havaya bana göre ters fakat bunu son derece doğal bulan da olabilir. Ben ona saygı duyuyorum o da bana duysun diyorum.
  • 04-07-2023, 13:22:31
    #32
    Hocam haklısınız ama içtiği yer ortam falan da değil parkta içmişler ve içtiği şeyde volim üstelik gittiği kişi beni tanıyor kız arkadaşım bulunduğum şehirden zaten gidecek herhangi bir arkadaşı kalmayacak bende bu süre içerisinde birşey demiyim aramız iyi olsun diyorum zaten aramız birazcık kötü gibi bişiyleri düzeltmeye çalışıyorum gerçekten sarhoş olacak kadar içen biriside değil benle içtiği zamanlarda oldu
  • 04-07-2023, 13:26:08
    #33
    KOZBA.NET
    Çay kahve içseler hadi bir nebze de, baş başa alkol olmaz
  • 04-07-2023, 13:29:42
    #34
    Qui non proficit, deficit
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaybedeceğim diye alttan alıyorsanız zaten kaybetmişsiniz. Sizin ilişkiniz bitmiş haberiniz yok.
    Kendi deneyimlerime bakınca yorumlar arasında en hak verdiğim bu oldu, katılıyorum size.
  • 04-07-2023, 13:47:27
    #35
    Hocam, bir sürü mağara adamı doluşmuş konunuza sizi gaza getirmesin aman.

    Bir kadin bir erkekle beraber alkol alabilir. ilişkisi olan bir kadin da erkek arkadasiyla alkol alabilir. Bunlar magara disi yasamda normal seyler. bunun tam tersi de gayet olagan.

    akliniza sizi aldatmis olabilecegine dair bir sey takiliyorsa; bu yukarida karsi cins arkadasiyla vakit gecirmesinin disinda bir durum.
  • 04-07-2023, 14:07:41
    #36
    d3nnis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, bir sürü mağara adamı doluşmuş konunuza sizi gaza getirmesin aman.

    Bir kadin bir erkekle beraber alkol alabilir. ilişkisi olan bir kadin da erkek arkadasiyla alkol alabilir. Bunlar magara disi yasamda normal seyler. bunun tam tersi de gayet olagan.

    akliniza sizi aldatmis olabilecegine dair bir sey takiliyorsa; bu yukarida karsi cins arkadasiyla vakit gecirmesinin disinda bir durum.
    katılıyorum. hatta *nadiren* öpüşüp dans da edebilirler bunda problem yok. çıkın şu mağaranızdan