REOREO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende katılıyorum ama üniversitede çok sevdigimiz arkadaşlarımız var zaman zaman çay, kahve içilir. Ama herkes bizim gibi mi bilemem.
Reis toplu buluşmalar olur orası ayrı fakat baş başa bana ne olursa olsun ters