Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kaybedeceğim diye alttan alıyorsanız zaten kaybetmişsiniz. Sizin ilişkiniz bitmiş haberiniz yok.
Kendi deneyimlerime bakınca yorumlar arasında en hak verdiğim bu oldu, katılıyorum size.