Şahsi görüşüm şu şekilde; ben yıllardır alkol almayan ve davet edilsem dahi mecbur kalmadığım sürece alkollü mekanlara gitmeyen biriyim. Alkol almayan biri oradaki ortamdan ve bas bas çalan müzikten bir süre sonra sıkılıyor. O nedenle ne beni davet eden sıkılsın ne de ben sıkılayım diye kırmadan red ediyorum. Dolayısıyla bu tarz ortamları seven partnerim varsa eşlik etmek için giderim ( mecburi durum ) fakat sevmediğimi ve başka yer tercih etmesini söylerim. Beni takarsa ne ala demek ki fikrime önem veriyor. Takmazsa zaten hayatımda bana saygı duymayan bir kişiye bir saniye dahi vermem.

Erkek arkadaş konusuna gelirsek ben içmediğim için ben içince dağıtıyorum bana göz kulak ol diye çağıran arkadaşlarım olur. Fakat yine mecbur kalmazsam gitmem. Kızlı erkekli alkollü içecek içilmesi , mekanlara gidip eller havaya bana göre ters fakat bunu son derece doğal bulan da olabilir. Ben ona saygı duyuyorum o da bana duysun diyorum.