yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla birayı geçtim, kız arkadaşımın başka bir erkekle baş başa herhangi bir şey içmesi bile bana ters. Siz ne düşünürsünüz bilmem.
Hocam bende katılıyorum ama üniversitede çok sevdigimiz arkadaşlarımız var zaman zaman çay, kahve içilir. Ama herkes bizim gibi mi bilemem.