Hocam haklısınız ama içtiği yer ortam falan da değil parkta içmişler ve içtiği şeyde volim üstelik gittiği kişi beni tanıyor kız arkadaşım bulunduğum şehirden zaten gidecek herhangi bir arkadaşı kalmayacak bende bu süre içerisinde birşey demiyim aramız iyi olsun diyorum zaten aramız birazcık kötü gibi bişiyleri düzeltmeye çalışıyorum gerçekten sarhoş olacak kadar içen biriside değil benle içtiği zamanlarda oldu