• 21-06-2023, 16:56:56
    #1
    Merhabalar sivilce ilacı aknetrend kullandım 6 ay doktor 1 ay daha uzattırdı daha sonra duruma göre bi ay daha kullanırız dedi ama ramazana denk geldiği için kullanamadım acaba kullansam sorun olur mu ? Sivilceler nerdeyse gitti ama iz çok var kullandam acaba gider mi doktora randevu bulamıyorum aylardır o yüzden soruyorum. İzler için özel kliniklerde lazer tedavi var ve pahalı o yüzden yaptıramıyorum birde devlette bunu yapıyorlar mı ben yapıyorlar diye duydum.
  • 21-06-2023, 16:57:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Doktor değilim ama kaç gün ara vermiş durumdasınız ?
  • 21-06-2023, 16:59:45
    #3
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor değilim ama kaç gün ara vermiş durumdasınız ?
    Ramazandan beri kullanmıyorum başından beri oruç tutmaya başladığımızdan beri 3 aydır ortalama kullanmıyorum
  • 21-06-2023, 17:00:29
    #4
    aynı şekil kullandım 6 ay bitti akneler gitmişti. şimdi tekrar çıktılar kafayı yemek üzereyim :/
  • 21-06-2023, 17:01:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ramazandan beri kullanmıyorum başından beri oruç tutmaya başladığımızdan beri 3 aydır ortalama kullanmıyorum
    Çok fazla ara vermişsiniz. Bende pandemi zamanı doktor izin aldığı için 15-20 gün ara vermiştim. İlaçtan tam verim alamadım.
    Burada ne denilirse boş. En kısa sürede doktora görünüp tahlil yaptırıp devam etmenizde fayda var. Büyük ihtimal 3 ay daha devam ettirir.
  • 21-06-2023, 17:01:30
    #6
    bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekil kullandım 6 ay bitti akneler gitmişti. şimdi tekrar çıktılar kafayı yemek üzereyim :/
    Bende yüzde hiç sivilce yok ancak iz kaldı çok tekrar çıkıyor ama yüzde değil sırtımda oda kötü görüntüsü var ama olsun.
  • 21-06-2023, 17:04:15
    #7
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla ara vermişsiniz. Bende pandemi zamanı doktor izin aldığı için 15-20 gün ara vermiştim. İlaçtan tam verim alamadım.
    Burada ne denilirse boş. En kısa sürede doktora görünüp tahlil yaptırıp devam etmenizde fayda var. Büyük ihtimal 3 ay daha devam ettirir.
    Tahlil daha sonrasında yine yaptırdım geçen aylar hiçbirşey çıkmadı 1 aydır randevu alamıyorum o yüzden kullanmaya devam etsem elimdeki ilaçı ve o sırada randevu bulursam gideyim mi diye soracaktım. Hocam birde lazer tedavi aldınız mı siz?
  • 21-06-2023, 17:04:31
    #8
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Ben de yaklaşık 7-8 ay kullandım dediğiniz gibi ben de ramazanda bıraktım sivilceler tamamen geçti ama yüzümde izleri duruyor. O da yanaklarım da allık gibi duruyor hafif kızarık hoşuma gidiyor O yüzden daha fazla gitme gereği duymadım fakat gitsem en az 3 ay daha devam ettirir diye düşünüyorum. Bu aralar yüzümde küçük küçük çıkmaya başladılar ama gene...
  • 21-06-2023, 17:06:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahlil daha sonrasında yine yaptırdım geçen aylar hiçbirşey çıkmadı 1 aydır randevu alamıyorum o yüzden kullanmaya devam etsem elimdeki ilaçı ve o sırada randevu bulursam gideyim mi diye soracaktım. Hocam birde lazer tedavi aldınız mı siz?
    Kendi kafanıza göre kesinlikle kullanmanızı önermem. Doktor kontrolünde kullanmak en sağlıklısı. Ben doktor kontrolünde hep kullandım, dudak kuruluğu dışında hiçbir yan etkisini görmedim.
    Lazer tedavisi almadım hiç, gerek yoktu. Ama profesyonel bir cilt bakımına ihtiyaç var. Yakın zamanda bir yer ile anlaşmayı düşünüyorum.