Cildiye doktoru varmı aramızda
11
●314
- 21-06-2023, 16:56:56Merhabalar sivilce ilacı aknetrend kullandım 6 ay doktor 1 ay daha uzattırdı daha sonra duruma göre bi ay daha kullanırız dedi ama ramazana denk geldiği için kullanamadım acaba kullansam sorun olur mu ? Sivilceler nerdeyse gitti ama iz çok var kullandam acaba gider mi doktora randevu bulamıyorum aylardır o yüzden soruyorum. İzler için özel kliniklerde lazer tedavi var ve pahalı o yüzden yaptıramıyorum birde devlette bunu yapıyorlar mı ben yapıyorlar diye duydum.
- 21-06-2023, 16:59:45Ramazandan beri kullanmıyorum başından beri oruç tutmaya başladığımızdan beri 3 aydır ortalama kullanmıyorumAYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2023, 17:00:29aynı şekil kullandım 6 ay bitti akneler gitmişti. şimdi tekrar çıktılar kafayı yemek üzereyim :/
- 21-06-2023, 17:01:22Üyeliği durdurulduÇok fazla ara vermişsiniz. Bende pandemi zamanı doktor izin aldığı için 15-20 gün ara vermiştim. İlaçtan tam verim alamadım.FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada ne denilirse boş. En kısa sürede doktora görünüp tahlil yaptırıp devam etmenizde fayda var. Büyük ihtimal 3 ay daha devam ettirir. - 21-06-2023, 17:01:30Bende yüzde hiç sivilce yok ancak iz kaldı çok tekrar çıkıyor ama yüzde değil sırtımda oda kötü görüntüsü var ama olsun.bugracreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2023, 17:04:15Tahlil daha sonrasında yine yaptırdım geçen aylar hiçbirşey çıkmadı 1 aydır randevu alamıyorum o yüzden kullanmaya devam etsem elimdeki ilaçı ve o sırada randevu bulursam gideyim mi diye soracaktım. Hocam birde lazer tedavi aldınız mı siz?AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-06-2023, 17:04:31Ben de yaklaşık 7-8 ay kullandım dediğiniz gibi ben de ramazanda bıraktım sivilceler tamamen geçti ama yüzümde izleri duruyor. O da yanaklarım da allık gibi duruyor hafif kızarık hoşuma gidiyor
O yüzden daha fazla gitme gereği duymadım fakat gitsem en az 3 ay daha devam ettirir diye düşünüyorum. Bu aralar yüzümde küçük küçük çıkmaya başladılar ama gene...
- 21-06-2023, 17:06:49Üyeliği durdurulduKendi kafanıza göre kesinlikle kullanmanızı önermem. Doktor kontrolünde kullanmak en sağlıklısı. Ben doktor kontrolünde hep kullandım, dudak kuruluğu dışında hiçbir yan etkisini görmedim.FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lazer tedavisi almadım hiç, gerek yoktu. Ama profesyonel bir cilt bakımına ihtiyaç var. Yakın zamanda bir yer ile anlaşmayı düşünüyorum.
O yüzden daha fazla gitme gereği duymadım fakat gitsem en az 3 ay daha devam ettirir diye düşünüyorum. Bu aralar yüzümde küçük küçük çıkmaya başladılar ama gene...