Ben de yaklaşık 7-8 ay kullandım dediğiniz gibi ben de ramazanda bıraktım sivilceler tamamen geçti ama yüzümde izleri duruyor. O da yanaklarım da allık gibi duruyor hafif kızarık hoşuma gidiyor O yüzden daha fazla gitme gereği duymadım fakat gitsem en az 3 ay daha devam ettirir diye düşünüyorum. Bu aralar yüzümde küçük küçük çıkmaya başladılar ama gene...