FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ramazandan beri kullanmıyorum başından beri oruç tutmaya başladığımızdan beri 3 aydır ortalama kullanmıyorum
Çok fazla ara vermişsiniz. Bende pandemi zamanı doktor izin aldığı için 15-20 gün ara vermiştim. İlaçtan tam verim alamadım.
Burada ne denilirse boş. En kısa sürede doktora görünüp tahlil yaptırıp devam etmenizde fayda var. Büyük ihtimal 3 ay daha devam ettirir.