FinansBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahlil daha sonrasında yine yaptırdım geçen aylar hiçbirşey çıkmadı 1 aydır randevu alamıyorum o yüzden kullanmaya devam etsem elimdeki ilaçı ve o sırada randevu bulursam gideyim mi diye soracaktım. Hocam birde lazer tedavi aldınız mı siz?
Kendi kafanıza göre kesinlikle kullanmanızı önermem. Doktor kontrolünde kullanmak en sağlıklısı. Ben doktor kontrolünde hep kullandım, dudak kuruluğu dışında hiçbir yan etkisini görmedim.
Lazer tedavisi almadım hiç, gerek yoktu. Ama profesyonel bir cilt bakımına ihtiyaç var. Yakın zamanda bir yer ile anlaşmayı düşünüyorum.