Merhabalar sivilce ilacı aknetrend kullandım 6 ay doktor 1 ay daha uzattırdı daha sonra duruma göre bi ay daha kullanırız dedi ama ramazana denk geldiği için kullanamadım acaba kullansam sorun olur mu ? Sivilceler nerdeyse gitti ama iz çok var kullandam acaba gider mi doktora randevu bulamıyorum aylardır o yüzden soruyorum. İzler için özel kliniklerde lazer tedavi var ve pahalı o yüzden yaptıramıyorum birde devlette bunu yapıyorlar mı ben yapıyorlar diye duydum.