Çok fazla ara vermişsiniz. Bende pandemi zamanı doktor izin aldığı için 15-20 gün ara vermiştim. İlaçtan tam verim alamadım.
Burada ne denilirse boş. En kısa sürede doktora görünüp tahlil yaptırıp devam etmenizde fayda var. Büyük ihtimal 3 ay daha devam ettirir.
Tahlil daha sonrasında yine yaptırdım geçen aylar hiçbirşey çıkmadı 1 aydır randevu alamıyorum o yüzden kullanmaya devam etsem elimdeki ilaçı ve o sırada randevu bulursam gideyim mi diye soracaktım. Hocam birde lazer tedavi aldınız mı siz?