• 07-06-2023, 21:35:35
    #1
    Arkadaşlar English Central üzerinden mi yoksa birebir eğitim veren bir eğitim kursundan mı ingilizce dil eğitimi alsam diye arada kaldım. Şu an English Central 12 ay boyunca haftada 3 kez 25 dakikalık, yabancı öğretmenler tarafından özel ders imkanı olan pakete 6.300 TL talep ediyor. Hatırladığım kadarıyla bu fiyata ek olarak Türkçe destekten indirim kodu talep edincede geri çevirmiyorlarda. Ayrıca websitelerinde sayısız speaking, writing, vs. tarzında ünite eğitimleride mevcut.

    Şehir merkezimdeki bir ingilizce kursuna gidip görüşecek olursam eminimki bu tutardan daha fazlasını 2 kur için talep edecekler. Siz olsaydınız bu iki seçenekten hangisini değerlendirirdiniz? Hocalardan kursta birebir ders mi alırdınız yoksa English Central'ı mı tercih ederdiniz? Bu arada dil seviyemi online sınavlarda test etmek istediğimde A2 veya B1 olarak sınav sonucu alıyorum.
  • 07-06-2023, 21:41:01
    #2
    Merhabalar hocam İngilizce eğitim kurumlarında tahmin ettiğiniz gibi yaklaşık 2 katı veya daha fazlası talep ediliyor, genelde temel oluşturucu şekilde öğretiliyor devamı da gelmiyor çünkü yabancı dil bence en iyi konuşularak öğrenilir. Central ya da Cambly alıp bildiğiniz kelimelerle konuşmaya çalışın kelime haznenizi geliştirmek için sık sık İnglizce düşük seviyelerde kitapları veya internetten makalelerin bir kısmını normal bir kısmını sesli okuyarak konuşmayı da geliştirin ben bu şekilde epey bir yol kat ettim, sizin de kullanıp verim elde ettiğiniz metot varsa paylaşmanızı isterim kolay gelsin
  • 07-06-2023, 21:42:00
    #3
    https://instagram.com/perfectionisti...JiY2I4NDBkZg==

    İbrahim hocanın kursunu öneririm. Farklı bir şekilde sıfırdan c2 seviyesine 3 ayda getiriyor. Gramerle ilgili hiç bir sorunum kalmadı. Kelime bilgim artarsa ingilizceyi çözmüş olurum. Kursun %80i daha önce kursa katılan birisinin önerisi ile geliyor.
    3 ay sonraya kayıt yapabilirseniz ne mutlu. Kapalı gişe adam. Ayrıca konuşma sınıfı açıyor ilk kursu alana o da kapalı kişe kayıt yaptıramıyoruz.
  • 07-06-2023, 21:53:20
    #4
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://instagram.com/perfectionisti...JiY2I4NDBkZg==

    İbrahim hocanın kursunu öneririm. Farklı bir şekilde sıfırdan c2 seviyesine 3 ayda getiriyor. Gramerle ilgili hiç bir sorunum kalmadı. Kelime bilgim artarsa ingilizceyi çözmüş olurum. Kursun %80i daha önce kursa katılan birisinin önerisi ile geliyor.
    3 ay sonraya kayıt yapabilirseniz ne mutlu. Kapalı gişe adam. Ayrıca konuşma sınıfı açıyor ilk kursu alana o da kapalı kişe kayıt yaptıramıyoruz.
    Dikkat çekici birine benziyor bahsettiğiniz kişi, birazda şaşırdım açıkçası. Sakıncası yoksa hangi tarihte ve nekadar ücret ödediğinizi öğrenebilirmiyim hocam? Bahsettiğiniz gibi ha deyince eğitime başlanmıyormuş bende farkettim ama websitelerinde 6 saatlik ön eğitim adı altında birşey var, onuda net anlayamadım. 449 TL ücretide.
  • 07-06-2023, 21:53:26
    #5
    dev
    Kurumsal Üye
    ShakiraTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://instagram.com/perfectionisti...JiY2I4NDBkZg==

    İbrahim hocanın kursunu öneririm. Farklı bir şekilde sıfırdan c2 seviyesine 3 ayda getiriyor.
    3 ayda geleceginiz seviye max a2 olur. C2'yi ya yanlis yazdiniz ya da C2'nin ne alaman geldiginiz bilmiyorsunuz.
  • 07-06-2023, 21:58:23
    #6
    rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar hocam İngilizce eğitim kurumlarında tahmin ettiğiniz gibi yaklaşık 2 katı veya daha fazlası talep ediliyor, genelde temel oluşturucu şekilde öğretiliyor devamı da gelmiyor çünkü yabancı dil bence en iyi konuşularak öğrenilir. Central ya da Cambly alıp bildiğiniz kelimelerle konuşmaya çalışın kelime haznenizi geliştirmek için sık sık İnglizce düşük seviyelerde kitapları veya internetten makalelerin bir kısmını normal bir kısmını sesli okuyarak konuşmayı da geliştirin ben bu şekilde epey bir yol kat ettim, sizin de kullanıp verim elde ettiğiniz metot varsa paylaşmanızı isterim kolay gelsin
    Aynen hocam dahası eğitim kurumlarının genellikle bu şekilde eğitim vermesi beni ingilizce öğrenmekten soğutmuştu hatta bir aralar. English Central denemiştim ve memnunda kalmıştım bir aralar açıkçası ancak ne olduysa devamını getiremedim, hatırlayamıyorum nedenini. Metod olarakta belirli birşey yakalayamadım hocam çünkü her eğitimci-eğitim kurumu sürekli kendine çekmeye çalıştığı için heryerden biraz biraz öğrenerek dağınık bir şekilde geliştirdim kendimi geliştirebildiysemde.
  • 07-06-2023, 22:29:10
    #7
    Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkat çekici birine benziyor bahsettiğiniz kişi, birazda şaşırdım açıkçası. Sakıncası yoksa hangi tarihte ve nekadar ücret ödediğinizi öğrenebilirmiyim hocam? Bahsettiğiniz gibi ha deyince eğitime başlanmıyormuş bende farkettim ama websitelerinde 6 saatlik ön eğitim adı altında birşey var, onuda net anlayamadım. 449 TL ücretide.
    Whatsapptan veya instagramdan mesaj atatsanız ilk dersi ücretsiz gönderiyorlar. Bitirip yazarsan ikinci bir ders daha gönderiyorlar. Ben yıllarca eğitim aldım. İlk defa bu eğitimden sonra özgüvenli hissediyorum. Hatta kurstan sonra İngilizce mailleşmeye başladım. Öğrenci arkadaşlarla wp grubumuz var. Arada konuşur ederiz. Çoğumuz sektörde çalışan kişileriz. Evet kurs bittiğinde kelime öğrenip çabalaman lazım ama gramer sorunun kalmaz. Aşağıda alıntıladığım arkadaş gibilerine bakma sen. 2 ev hanımı vardı vardı bizim ekipte. İlk kurslarıydı. Kurs sonu ingilizce sözlükten kelime bakarak istedikleri cümleyi kurabiliyorlardı. Ben 4k civarı ödedim sanırım. Kurs Aralık sonu başladı.

    dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ayda geleceginiz seviye max a2 olur. C2'yi ya yanlis yazdiniz ya da C2'nin ne alaman geldiginiz bilmiyorsunuz.

    OK