https://instagram.com/perfectionisti...JiY2I4NDBkZg==
İbrahim hocanın kursunu öneririm. Farklı bir şekilde sıfırdan c2 seviyesine 3 ayda getiriyor. Gramerle ilgili hiç bir sorunum kalmadı. Kelime bilgim artarsa ingilizceyi çözmüş olurum. Kursun %80i daha önce kursa katılan birisinin önerisi ile geliyor.
3 ay sonraya kayıt yapabilirseniz ne mutlu. Kapalı gişe adam. Ayrıca konuşma sınıfı açıyor ilk kursu alana o da kapalı kişe kayıt yaptıramıyoruz.
Dikkat çekici birine benziyor bahsettiğiniz kişi, birazda şaşırdım açıkçası. Sakıncası yoksa hangi tarihte ve nekadar ücret ödediğinizi öğrenebilirmiyim hocam? Bahsettiğiniz gibi ha deyince eğitime başlanmıyormuş bende farkettim ama websitelerinde 6 saatlik ön eğitim adı altında birşey var, onuda net anlayamadım. 449 TL ücretide.