Merhabalar hocam İngilizce eğitim kurumlarında tahmin ettiğiniz gibi yaklaşık 2 katı veya daha fazlası talep ediliyor, genelde temel oluşturucu şekilde öğretiliyor devamı da gelmiyor çünkü yabancı dil bence en iyi konuşularak öğrenilir. Central ya da Cambly alıp bildiğiniz kelimelerle konuşmaya çalışın kelime haznenizi geliştirmek için sık sık İnglizce düşük seviyelerde kitapları veya internetten makalelerin bir kısmını normal bir kısmını sesli okuyarak konuşmayı da geliştirin ben bu şekilde epey bir yol kat ettim, sizin de kullanıp verim elde ettiğiniz metot varsa paylaşmanızı isterim kolay gelsin