Disturbed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikkat çekici birine benziyor bahsettiğiniz kişi, birazda şaşırdım açıkçası. Sakıncası yoksa hangi tarihte ve nekadar ücret ödediğinizi öğrenebilirmiyim hocam? Bahsettiğiniz gibi ha deyince eğitime başlanmıyormuş bende farkettim ama websitelerinde 6 saatlik ön eğitim adı altında birşey var, onuda net anlayamadım. 449 TL ücretide.
Whatsapptan veya instagramdan mesaj atatsanız ilk dersi ücretsiz gönderiyorlar. Bitirip yazarsan ikinci bir ders daha gönderiyorlar. Ben yıllarca eğitim aldım. İlk defa bu eğitimden sonra özgüvenli hissediyorum. Hatta kurstan sonra İngilizce mailleşmeye başladım. Öğrenci arkadaşlarla wp grubumuz var. Arada konuşur ederiz. Çoğumuz sektörde çalışan kişileriz. Evet kurs bittiğinde kelime öğrenip çabalaman lazım ama gramer sorunun kalmaz. Aşağıda alıntıladığım arkadaş gibilerine bakma sen. 2 ev hanımı vardı vardı bizim ekipte. İlk kurslarıydı. Kurs sonu ingilizce sözlükten kelime bakarak istedikleri cümleyi kurabiliyorlardı. Ben 4k civarı ödedim sanırım. Kurs Aralık sonu başladı.

dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 ayda geleceginiz seviye max a2 olur. C2'yi ya yanlis yazdiniz ya da C2'nin ne alaman geldiginiz bilmiyorsunuz.

OK