https://instagram.com/perfectionisti...JiY2I4NDBkZg==

İbrahim hocanın kursunu öneririm. Farklı bir şekilde sıfırdan c2 seviyesine 3 ayda getiriyor. Gramerle ilgili hiç bir sorunum kalmadı. Kelime bilgim artarsa ingilizceyi çözmüş olurum. Kursun %80i daha önce kursa katılan birisinin önerisi ile geliyor.
3 ay sonraya kayıt yapabilirseniz ne mutlu. Kapalı gişe adam. Ayrıca konuşma sınıfı açıyor ilk kursu alana o da kapalı kişe kayıt yaptıramıyoruz.