rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar hocam İngilizce eğitim kurumlarında tahmin ettiğiniz gibi yaklaşık 2 katı veya daha fazlası talep ediliyor, genelde temel oluşturucu şekilde öğretiliyor devamı da gelmiyor çünkü yabancı dil bence en iyi konuşularak öğrenilir. Central ya da Cambly alıp bildiğiniz kelimelerle konuşmaya çalışın kelime haznenizi geliştirmek için sık sık İnglizce düşük seviyelerde kitapları veya internetten makalelerin bir kısmını normal bir kısmını sesli okuyarak konuşmayı da geliştirin ben bu şekilde epey bir yol kat ettim, sizin de kullanıp verim elde ettiğiniz metot varsa paylaşmanızı isterim kolay gelsin
Aynen hocam dahası eğitim kurumlarının genellikle bu şekilde eğitim vermesi beni ingilizce öğrenmekten soğutmuştu hatta bir aralar. English Central denemiştim ve memnunda kalmıştım bir aralar açıkçası ancak ne olduysa devamını getiremedim, hatırlayamıyorum nedenini. Metod olarakta belirli birşey yakalayamadım hocam çünkü her eğitimci-eğitim kurumu sürekli kendine çekmeye çalıştığı için heryerden biraz biraz öğrenerek dağınık bir şekilde geliştirdim kendimi geliştirebildiysemde.