• 06-06-2023, 13:56:17
    #28
    batuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hussein Sergeantson
    bastım kahkahayı ben yapacaktım
  • 06-06-2023, 13:56:26
    #29
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olm ben degil herkese maskara oldun. Kim boş yapiyor. Kaldı ki 2 kat yaşındayım. Saygisizligin terbiyesizligin de cabası. Sordugun sorunun mahiyetinden kim uzayda bosluk kapliyor belli. Ama hata sende degil. O elmaya gubreyi atan ciftcide.
    Helal et yaşlı abi saygizligi yapanda sensin
  • 06-06-2023, 13:59:36
    #30
    scaggii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam doğrusun ama bazı internet siteleri kayıtta kabul etmiyo o şekilde düşünerek yazdım
    turkce karakter kullanmamaniz yeterli.

    Huseyin cavusoglu seklinde kayit olabilirsiniz
  • 06-06-2023, 14:04:29
    #31
    helal et yaşlı abi ne kardeşim

    konuyu okuyacam diye gülmekten başım ağrıdı
  • 06-06-2023, 14:04:40
    #32
    Üyeliği durduruldu
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka mı? Senin bu forumda ne işin var?
    Neyse yazayim.
    Hüseyin Çavuşoglu nun ingilizcesi: Hüseyin Cavuşoğlu.
    Özel isim o gardaş. Sen Michael a mahmut diyo musun? O da Hüseyin e Hüseyin diyor.
    Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
    Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori “Sorum var” kategorisidir.
  • 06-06-2023, 14:10:06
    #33
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
    Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori “Sorum var” kategorisidir.
    @erkancan_87;
  • 06-06-2023, 14:10:42
    #34
    Jousef => yusuf
    Michael => Mikail
    Suzan => Suzan
    John => Can
    Smith => Simit
    Hüseyin => Loading...
  • 06-06-2023, 14:49:48
    #35
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
    Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori “Sorum var” kategorisidir.
    Bunun ingilizce bilmek ile alakasi yok. Huseyin Cavusoglu isminin ing si ne diye soranı bu foruma yakistiramamak benim tabii hakkım. Cahil filtrem var.
  • 06-06-2023, 16:19:40
    #36
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Hussein SergeantSon