• 06-06-2023, 13:36:45
    #19
    BenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hüseyin Çavuşoğlu İngilizcesi nasil yazılır bilen varsa mutlaka yazsin ( Hüseyin Çavuşoğlu )
    Merhaba, özel isim olduğu için isim yazılışı değişmez ancak telaffuz ederken yabancı kişiler kendi diline göre telaffuz eder. Hussein şeklinde bir yazım da ancak Arapça ya da Farsça dili olan bir ülkede yaşasanız geçerli olurdu. O yüzden buna takılmanıza gerek yok
  • 06-06-2023, 13:39:47
    #20
    Hussein Sergeantson
  • 06-06-2023, 13:41:36
    #21
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hüseyin i Hussein diye degistirmiyorlar. Onun kimliginde de Hussein yaziyor. Ama sen bu foruma cok fazlasın.
    Bos yapma erkan
  • 06-06-2023, 13:41:53
    #22
    Forumun kalitesini sorguladım şuan abi :d
  • 06-06-2023, 13:45:21
    #23
    Bizdeki hüseyin yine aynı hüseyindir. Onların kendi hüseyinleri hussein olabilir. Sen kendi benliğini koru )
  • 06-06-2023, 13:48:43
    #24
    C0S4R adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizdeki hüseyin yine aynı hüseyindir. Onların kendi hüseyinleri hussein olabilir. Sen kendi benliğini koru )
    TEDx 10/10
  • 06-06-2023, 13:50:14
    #25
    Hocam net cevap : Özel isim aynen kalır. Kimlikte ne yazıyorsa onu yazarsın İngilizce olarak da. Hussein oluyor ya demişsin ama o adamların kimliğinde de Hussein yazıyor. Kimlikte ne yazıyorsa aynen yazacaksın kimliğinde Hussein yazmıyorsa Hussein değil Hüseyindir.
  • 06-06-2023, 13:51:53
    #26
    Neyse çevirelim garibin işi görülsün : Hossain son of sergeant
  • 06-06-2023, 13:52:18
    #27
    BenPatrick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bos yapma erkan
    Olm ben degil herkese maskara oldun. Kim boş yapiyor. Kaldı ki 2 kat yaşındayım. Saygisizligin terbiyesizligin de cabası. Sordugun sorunun mahiyetinden kim uzayda bosluk kapliyor belli. Ama hata sende degil. O elmaya gubreyi atan ciftcide.