Hocam net cevap : Özel isim aynen kalır. Kimlikte ne yazıyorsa onu yazarsın İngilizce olarak da. Hussein oluyor ya demişsin ama o adamların kimliğinde de Hussein yazıyor. Kimlikte ne yazıyorsa aynen yazacaksın kimliğinde Hussein yazmıyorsa Hussein değil Hüseyindir.