erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hüseyin i Hussein diye degistirmiyorlar. Onun kimliginde de Hussein yaziyor. Ama sen bu foruma cok fazlasın.
Bos yapma erkan