erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka mı? Senin bu forumda ne işin var?
Neyse yazayim.
Hüseyin Çavuşoglu nun ingilizcesi: Hüseyin Cavuşoğlu.
Özel isim o gardaş. Sen Michael a mahmut diyo musun? O da Hüseyin e Hüseyin diyor.
Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori “Sorum var” kategorisidir.