aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori “Sorum var” kategorisidir.
Bunun ingilizce bilmek ile alakasi yok. Huseyin Cavusoglu isminin ing si ne diye soranı bu foruma yakistiramamak benim tabii hakkım. Cahil filtrem var.