Merhaba herkes ingilizce bilmek zorunda değildir. Herkes her şeyi bilmek zorunda değildir. Ayrıca bu forumda bulunan herkesin ingilizce bilmesi zorunlu degildir.
Şaka da maxigeyik kategorisi altında yapılır. İlgili kategori Sorum var kategorisidir.