phpc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2 yıllık mı 4 yıllık mı ?
25
●804
- 27-04-2023, 14:47:02Hocam dediğiniz de haklısıniz cevabiniz icin cok teşekkürler ancak iste bu dediklerinizin harici akademik başari da önemli dersleri geçemiyorsam sıkıntı he ekstra olarak sevdiğim işi de yapmam önemli simdi mesela okudugum bölümü sevemedim hic derslerde de basarisizim işletme veyahut 2 yıllık sağlık alanlarına sıcak bakıyorum yapabileceğimi düsünüyorum ancak hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum daha fazla okumamak adına 2 yıllık diyorum ama çevremde 2 yıllık okunmaz diyor işletme vs desem mezunu cok ne yapacagimi hic bilemedim
- 27-04-2023, 14:49:35Türkiye'de okuyanların %90'ı sevdiği veya istediği işi yapmıyor. Ben 4 yıllık iki üniversite okudum. Yaptığım iş çok alakasız. Ayakta kalabilmemin en büyük nedeni o bölümlerdeki dersler değil o dersler için uğraşırken edindiklerim. Tabi sonuçta senin kararın. Bence bu kararı bir uzmanla konuş. Acele karar verme.medyaeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 14:51:01Yine güzel konustunuz hocam sag olun cevaplariniz icin dediğiniz gibi bir rehberlikciyle konusmam lazimphpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 14:52:09Tartışmasız tabi ki de 4 yıllık
Lise bittiğinde iki yıllık okurum işimi bulurum 4 yıllık okuyasıya 2 yılda kendimi geliştiririm gibi düşüncelere giriyordum fakat öyle olmuyor
Bilgisayar programcılığı okudum ama tüm kurumsal firmalar mühendis arıyor. Kendini geliştirirsen yine iş bulursun bu ayrı bir durum fakat neden 4 yıllık diye sorarsan önünde koskoca 4 yıl olacak kendini geliştirmen için üniversitedeki zamanı hayatın boyunca belki bir daha bulamayacaksın. Ben 4 yıl giderim okulda verilenlerle kalırım diploma için giderim diyorsan 2 yıl oku ama yok ben kendimi bölümüme adayacağım kendimi geliştireceğim diyorsan 4 yıl oku
- 27-04-2023, 14:56:37ben 2 yıllık pazarlama okuyorum, şu an bir işte çalışmasam çok dezavantajlı olurdum. ancak çalıştığım işyeri nedeniyle diploma şu an benim için öncelikli değil.medyaeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 14:57:34Kendinize şu soruyu sormanızı rica ediyorum: "Ben gerçekten bu bölümü istediğim için mi okuyacağım yoksa hayatımı biraz daha öteleyip, sorumluluklardan kaçmak için mi?"
Bir kamu yönetimi lisans mezunu olarak, uzmanlık alanı vermeyen hiçbir bölümü okumamanızı tavsiye ederim. İşletme uzmanı diye bir meslek yoktur ama İngilizce öğretmeni diye bir meslek vardır. - 27-04-2023, 15:08:11Cevaplariniz icin çok teşekkürler arkadaslar yani kısaca kafamda özetledim yine bi rehberlikceden yardim almayi düsünüyorum da genel olarak neredeyse herkesin düsüncesi 4 yillik ek olarak kafamda ben bu mesleği severek yapacak miyim? Sorusu yine ek olarak bir işte unvan sahibi olabileceğim meslek öğretmenlik gibi tekrardan cok sag olun arkadaslar var olun
Lise bittiğinde iki yıllık okurum işimi bulurum 4 yıllık okuyasıya 2 yılda kendimi geliştiririm gibi düşüncelere giriyordum fakat öyle olmuyor