Türkiye'de okuyanların %90'ı sevdiği veya istediği işi yapmıyor. Ben 4 yıllık iki üniversite okudum. Yaptığım iş çok alakasız. Ayakta kalabilmemin en büyük nedeni o bölümlerdeki dersler değil o dersler için uğraşırken edindiklerim. Tabi sonuçta senin kararın. Bence bu kararı bir uzmanla konuş. Acele karar verme.
Yine güzel konustunuz hocam sag olun cevaplariniz icin dediğiniz gibi bir rehberlikciyle konusmam lazim