phpc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversitenin temel amacı size sözel veya sayısal dersler öğretmekten çok çalışma disiplini edinmeyi, sosyalleşmeyi, akademik çalışma yapmayı öğretmektir. Bence 4 yıllığa bu gözle bakıp kendini disipline etmelisin. Bu yetenekleri kendini zorlayarak kazanabilirsen ileride çok işine yarar. Bu açıdan bak.
Hocam dediğiniz de haklısıniz cevabiniz icin cok teşekkürler ancak iste bu dediklerinizin harici akademik başari da önemli dersleri geçemiyorsam sıkıntı he ekstra olarak sevdiğim işi de yapmam önemli simdi mesela okudugum bölümü sevemedim hic derslerde de basarisizim işletme veyahut 2 yıllık sağlık alanlarına sıcak bakıyorum yapabileceğimi düsünüyorum ancak hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum daha fazla okumamak adına 2 yıllık diyorum ama çevremde 2 yıllık okunmaz diyor işletme vs desem mezunu cok ne yapacagimi hic bilemedim