medyaeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocsm cevabiniz icin cok tesekkürler ama iste mezunu cok ya sicak bakamiyorum ona da bi yandan
ben 2 yıllık pazarlama okuyorum, şu an bir işte çalışmasam çok dezavantajlı olurdum. ancak çalıştığım işyeri nedeniyle diploma şu an benim için öncelikli değil.