Tartışmasız tabi ki de 4 yıllık Lise bittiğinde iki yıllık okurum işimi bulurum 4 yıllık okuyasıya 2 yılda kendimi geliştiririm gibi düşüncelere giriyordum fakat öyle olmuyor Bilgisayar programcılığı okudum ama tüm kurumsal firmalar mühendis arıyor. Kendini geliştirirsen yine iş bulursun bu ayrı bir durum fakat neden 4 yıllık diye sorarsan önünde koskoca 4 yıl olacak kendini geliştirmen için üniversitedeki zamanı hayatın boyunca belki bir daha bulamayacaksın. Ben 4 yıl giderim okulda verilenlerle kalırım diploma için giderim diyorsan 2 yıl oku ama yok ben kendimi bölümüme adayacağım kendimi geliştireceğim diyorsan 4 yıl oku