2 yıllık mı 4 yıllık mı ?
25
●804
- 27-04-2023, 14:35:04selamlar arkadaslar 4. kez üni sınavına giriyorum 3. Senemde bir bölüme yerlestim ancak bölüm bana göre degilmis psikoloji sözel agirlik ve kitap okumakla alakalı bölümler bana göre degilmis simdi artik yaşta ilerledikçe daha da fazla okumak istemiyorum bu yüzden 2 yıllık yöneleyim diyorum sağlık bölümlerine ama çoğu kişi 2 yıllık okunmaz diyor kime sorsam büyğk küçük 4 yıllıkta bölüm olarak işletme vs var aklımda bu gibi bölümler simav az bi süre kaldi hic calismadim sizce 4 yıllık işletme vs. bölümler mi yoksa 2 yıllık sağlık alanına mı yönelmeli miyim hangisi daha mantıklı olur işletme okursam güzel bir ünide önü açık mıdır
- 27-04-2023, 14:37:29Ülkenin psikolojisi bozuk bence psikolojiden devam edin. Ayrıca kitap okumak insanın kendine yapabileceği en güzel yatırımlardan biri.
- 27-04-2023, 14:38:16öncelikle devlet memurluğu düşünürseniz ileri de 2 yıllık üniler 2 yılda bir kpss giriyor çiftli yıllarda, 4 yıllıklar ise her yıl girebiliyor. Artık üni okumanın bir mantığı kalmadı gibi yolda herkes üni mezunu önemli olan çok mezun veren bölüm değil , ihtiyaç olanağı olan bölümleri seçin
- 27-04-2023, 14:39:24Hocam öyle de iste hayatimda 1 kitap okudum ve 8 ders varsa 4 ünden kaldim daha ilk dönemde simdi 2. Dönem sinavlari da oldu hiç iyi geçmiyor böyle böyle bölüm bitmez diye düsünüyorum bölüm güzel ama bana göre degilmisonurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 14:41:14Hocam işte dediğinizi düşünerek işletme okumaya sicak bakmiyorum bende sagliga yçneliyorum o yüzden 2 yıllık hem özelde de baya sansin olabiliyor çok mantikli cevapti çok mezun veren bölüm olmaması teşekkürlerByMoruh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-04-2023, 14:43:09Üniversitenin temel amacı size sözel veya sayısal dersler öğretmekten çok çalışma disiplini edinmeyi, sosyalleşmeyi, akademik çalışma yapmayı öğretmektir. Bence 4 yıllığa bu gözle bakıp kendini disipline etmelisin. Bu yetenekleri kendini zorlayarak kazanabilirsen ileride çok işine yarar. Bu açıdan bak.
- 27-04-2023, 14:44:38Hocsm cevabiniz icin cok tesekkürler ama iste mezunu cok ya sicak bakamiyorum ona da bi yandanmrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle