Üniversitenin temel amacı size sözel veya sayısal dersler öğretmekten çok çalışma disiplini edinmeyi, sosyalleşmeyi, akademik çalışma yapmayı öğretmektir. Bence 4 yıllığa bu gözle bakıp kendini disipline etmelisin. Bu yetenekleri kendini zorlayarak kazanabilirsen ileride çok işine yarar. Bu açıdan bak.