selamlar arkadaslar 4. kez üni sınavına giriyorum 3. Senemde bir bölüme yerlestim ancak bölüm bana göre degilmis psikoloji sözel agirlik ve kitap okumakla alakalı bölümler bana göre degilmis simdi artik yaşta ilerledikçe daha da fazla okumak istemiyorum bu yüzden 2 yıllık yöneleyim diyorum sağlık bölümlerine ama çoğu kişi 2 yıllık okunmaz diyor kime sorsam büyğk küçük 4 yıllıkta bölüm olarak işletme vs var aklımda bu gibi bölümler simav az bi süre kaldi hic calismadim sizce 4 yıllık işletme vs. bölümler mi yoksa 2 yıllık sağlık alanına mı yönelmeli miyim hangisi daha mantıklı olur işletme okursam güzel bir ünide önü açık mıdır