öncelikle devlet memurluğu düşünürseniz ileri de 2 yıllık üniler 2 yılda bir kpss giriyor çiftli yıllarda, 4 yıllıklar ise her yıl girebiliyor. Artık üni okumanın bir mantığı kalmadı gibi yolda herkes üni mezunu önemli olan çok mezun veren bölüm değil , ihtiyaç olanağı olan bölümleri seçin