onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin psikolojisi bozuk bence psikolojiden devam edin. Ayrıca kitap okumak insanın kendine yapabileceği en güzel yatırımlardan biri.
Hocam öyle de iste hayatimda 1 kitap okudum ve 8 ders varsa 4 ünden kaldim daha ilk dönemde simdi 2. Dönem sinavlari da oldu hiç iyi geçmiyor böyle böyle bölüm bitmez diye düsünüyorum bölüm güzel ama bana göre degilmis