mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 4 yıllık işletme tercihinde bulunurdum
Hocsm cevabiniz icin cok tesekkürler ama iste mezunu cok ya sicak bakamiyorum ona da bi yandan