öncelikle devlet memurluğu düşünürseniz ileri de 2 yıllık üniler 2 yılda bir kpss giriyor çiftli yıllarda, 4 yıllıklar ise her yıl girebiliyor. Artık üni okumanın bir mantığı kalmadı gibi yolda herkes üni mezunu önemli olan çok mezun veren bölüm değil , ihtiyaç olanağı olan bölümleri seçin
Hocam işte dediğinizi düşünerek işletme okumaya sicak bakmiyorum bende sagliga yçneliyorum o yüzden 2 yıllık hem özelde de baya sansin olabiliyor çok mantikli cevapti çok mezun veren bölüm olmaması teşekkürler