medyaeg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dediğiniz de haklısıniz cevabiniz icin cok teşekkürler ancak iste bu dediklerinizin harici akademik başari da önemli dersleri geçemiyorsam sıkıntı he ekstra olarak sevdiğim işi de yapmam önemli simdi mesela okudugum bölümü sevemedim hic derslerde de basarisizim işletme veyahut 2 yıllık sağlık alanlarına sıcak bakıyorum yapabileceğimi düsünüyorum ancak hangisini tercih edeceğimi bilemiyorum daha fazla okumamak adına 2 yıllık diyorum ama çevremde 2 yıllık okunmaz diyor işletme vs desem mezunu cok ne yapacagimi hic bilemedim
Türkiye'de okuyanların %90'ı sevdiği veya istediği işi yapmıyor. Ben 4 yıllık iki üniversite okudum. Yaptığım iş çok alakasız. Ayakta kalabilmemin en büyük nedeni o bölümlerdeki dersler değil o dersler için uğraşırken edindiklerim. Tabi sonuçta senin kararın. Bence bu kararı bir uzmanla konuş. Acele karar verme.