• 16-04-2023, 02:24:46
    #19
    eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arkadaslar boyle ozel ve gizli bilgileri nasil buluyor, soyleyecek yok mu ya?
    Ortada özel ve gizli bilgi yok. Konuşmak için konuşmamak gerekli diye düşünüyorum.
    Hangi kurumdan bilgi almak istiyorsanız. E Devlet i açın. Bilgi edinme yasasına göre istediğiniz soruyu sorar, istediğiniz cevabı alırsınız.
    E Devlet de yoksa Taahhütlü iadeli mektup gönderirsiniz ve cevabınızı yine alırsınız.
  • 16-04-2023, 02:26:44
    #20
    ozcanal60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki inşallah ben yanılırım ama sizin bu söylediğiniz tarzda kelime ve cümleleri, Şahin doğan 50.000 ₺ olduğunda söyleyenler oluyordu . Şuan Şahin doğan 200.000 ₺ olmuş ve hala bu cümleler konuşuluyor . Burası Türkiye unutmayın
    Unuttuğum bişey yok. Kuş serisi araçların futbol takımı tutar gibi Holiganları var. Dolayısıyla onlara bu tutumlarından dolayı saygı gösteriyorum.
    Maksat araç alarak işinizi görmek ise alternatif taraflara yönelmek gereklidir.
  • 16-04-2023, 02:26:54
    #21
    ozcanal60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi ki inşallah ben yanılırım ama sizin bu söylediğiniz tarzda kelime ve cümleleri, Şahin doğan 50.000 ₺ olduğunda söyleyenler oluyordu . Şuan Şahin doğan 200.000 ₺ olmuş ve hala bu cümleler konuşuluyor . Burası Türkiye unutmayın
    Hocam ayıp ediyorsunuz ama kendileri gelecekten bilgiler alıyorlar bu devirde 2 el araba filan alınmaz hele şu seçimler yaklaştıya
  • 16-04-2023, 02:27:20
    #22
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada özel ve gizli bilgi yok. Konuşmak için konuşmamak gerekli diye düşünüyorum.
    Hangi kurumdan bilgi almak istiyorsanız. E Devlet i açın. Bilgi edinme yasasına göre istediğiniz soruyu sorar, istediğiniz cevabı alırsınız.
    E Devlet de yoksa Taahhütlü iadeli mektup gönderirsiniz ve cevabınızı yine alırsınız.
    Ben bilmiyorum. Ben cahilim, lutfen beni aydinlatin. Arac rezervinin fazla oldugunu, fiyatlarin geri cekilecegini neye dayanarak soyluyorsunuz? Lutfen aciklayin.
  • 16-04-2023, 02:33:22
    #23
    eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bilmiyorum. Ben cahilim, lutfen beni aydinlatin. Arac rezervinin fazla oldugunu, fiyatlarin geri cekilecegini neye dayanarak soyluyorsunuz? Lutfen aciklayin.
    Buyrun;
    Ford : 445.000 adet araç üretiyormuş. 254.146 adet 2020 yılında araç ihraç etmiş.
    Diğer firmaları da diğer araçları da kendiniz çıkarın. Vaktim yok.
    2nci el rezervini de her yıl geriye dönük çıkarırsınız.
    NOT: BURAYA GÜMRÜKTEN GELEN ARAÇLARI DA EKLERSİNİZ.
    PARA SİZİN AKIL SİZİN.
    KULLANMAYACAĞINIZ ARABA HER ZAMAN CEBİNİZDEN GÖTÜRÜR.
    BİR SÜRÜ YATIRIM KAYNAĞI VAR. O SEÇENEKLERE GİDİP PARANIZIN ÖLMESİNİ DEĞİL. AYAĞA KALKMASINI SAĞLAYIN.
  • 16-04-2023, 02:50:50
    #24
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyrun;
    Ford : 445.000 adet araç üretiyormuş. 254.146 adet 2020 yılında araç ihraç etmiş.
    Diğer firmaları da diğer araçları da kendiniz çıkarın. Vaktim yok.
    2nci el rezervini de her yıl geriye dönük çıkarırsınız.
    NOT: BURAYA GÜMRÜKTEN GELEN ARAÇLARI DA EKLERSİNİZ.
    PARA SİZİN AKIL SİZİN.
    KULLANMAYACAĞINIZ ARABA HER ZAMAN CEBİNİZDEN GÖTÜRÜR.
    BİR SÜRÜ YATIRIM KAYNAĞI VAR. O SEÇENEKLERE GİDİP PARANIZIN ÖLMESİNİ DEĞİL. AYAĞA KALKMASINI SAĞLAYIN.
    Evet, Ford Otosan Turkiye'de Ford adina uretim yapiyor ve satiyor. Gerek yurt icine gerek yurt disina.
    Bu dediginizi arastirdim ve 2019-2020 yillarinda zaten bu kadar uretim yaptiklarini yazmislar. 3 yildir fiyatlar dusuyor mu yukseliyor mu?

    Global firmalarin ulkemizde fabrikalarinin olmasi istihdam acisindan iyi olabilir, orada calisan isci urettigi bir arabayi satin almak icin ne kadar yil calisiyor veya ortalama maas alan bir vatandas ne kadar yilda o arabayi alabiliyor bu onemli.
    En son 2 yil once Honda Kocaeli'deki fabrikasini kapatmisti.

    Son olarak, son bir kac yilda cokca araba alip sattim ve zarar etmedim neredeyse.
    Cunku aldigim gibi zaten kara geciyorum. Hesapladigim rastgele bir zamanda dolar/altin %15 zamlaniyorsa elimdeki arabanin fiyati %25-30 zamlandi.
    Bence gayet iyi bir yatirim araci su anda.

    Yani, bilmediginiz konularda biliyormus gibi yaparak yanlis bilgilendirmeyin insanlari.
  • 16-04-2023, 02:59:20
    #25
    eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet, ford otosan turkiye'de ford adina uretim yapiyor ve satiyor. Gerek yurt icine gerek yurt disina.
    Bu dediginizi arastirdim ve 2019-2020 yillarinda zaten bu kadar uretim yaptiklarini yazmislar. 3 yildir fiyatlar dusuyor mu yukseliyor mu?

    Global firmalarin ulkemizde fabrikalarinin olmasi istihdam acisindan iyi olabilir, orada calisan isci urettigi bir arabayi satin almak icin ne kadar yil calisiyor veya ortalama maas alan bir vatandas ne kadar yilda o arabayi alabiliyor bu onemli.
    En son 2 yil once honda kocaeli'deki fabrikasini kapatmisti.

    Son olarak, son bir kac yilda cokca araba alip sattim ve zarar etmedim neredeyse.
    Cunku aldigim gibi zaten kara geciyorum. Hesapladigim rastgele bir zamanda dolar/altin %15 zamlaniyorsa elimdeki arabanin fiyati %25-30 zamlandi.
    Bence gayet iyi bir yatirim araci su anda.

    Yani, bilmediginiz konularda biliyormus gibi yaparak yanlis bilgilendirmeyin insanlari.
    hocam siyaset yapmayin !!!
    Verilerle konuşun.
    Manipülasyonlardan kimse memnun değil. Neden ve nasil yapildiği da alenen ortada.
    Benden rakamlar istediniz ben size 1 tane şirketin rakamlarini verdim.
    Honda sadece türkiye de araç fabrikasi kapatmadi. Açin şirketini bakin kaç ülkede faaliyet durdurduğunu.
    çünkü adamlar sektör değiştirdiler. Kendi web sitelerinde var. Açip bakar okursunuz. Kahve muhabbetlerini birakirsiniz.
    Neden itiraz ettiğiniz ortada al-satcisiniz. Söylediklerim hoşunuza gitmiyor.
    Borsada da sizin gibi likidite balonculari olur dönem dönem. En son aldiğinda elinde kalir. Veryansin eder.
    Veryansin etmeniz gayet doğal. Hatta o kadar doğal ki hükümet km engelini koyduktan sonra piyasa yüzde 5 ila 25 arasi geri sallandi.
    Bireysel araç alim satişina da engel geldi. Sonraki varyasyonun da denetimler olduğunu çok iyi biliyorsunuz.tepeden aldiğiniz araçlar elinizde kalacak ve dibe vuracaksiniz. Bu yüzden bununda çok farkindasiniz.
  • 16-04-2023, 03:05:04
    #26
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siyaset yapmayin !!!
    Verilerle konuşun.
    Manipülasyonlardan kimse memnun değil. Neden ve nasil yapildiği da alenen ortada.
    Benden rakamlar istediniz ben size 1 tane şirketin rakamlarini verdim.
    Honda sadece türkiye de araç fabrikasi kapatmadi. Açin şirketini bakin kaç ülkede faaliyet durdurduğunu.
    çünkü adamlar sektör değiştirdiler. Kendi web sitelerinde var. Açip bakar okursunuz. Kahve muhabbetlerini birakirsiniz.
    Neden itiraz ettiğiniz ortada al-satcisiniz. Söylediklerim hoşunuza gitmiyor.
    Borsada da sizin gibi likidite balonculari olur dönem dönem. En son aldiğinda elinde kalir. Veryansin eder.
    Veryansin etmeniz gayet doğal. Hatta o kadar doğal ki hükümet km engelini koyduktan sonra piyasa yüzde 5 ila 25 arasi geri sallandi.
    Bireysel araç alim satişina da engel geldi. Sonraki varyasyonun da denetimler olduğunu çok iyi biliyorsunuz.tepeden aldiğiniz araçlar elinizde kalacak ve dibe vuracaksiniz. Bu yüzden bununda çok farkindasiniz.
    Iddiayi ortaya atan sizsiniz elbette sizin ispat etmeniz gerekiyor. Fiyatlar dusecek dediniz net bicimde, ancak net bicimde bir veri sunamiyorsunuz delil niteliginde.

    Siyaset falan yapmiyorum, ustelik al-satci falan da degilim. Aldigim arabalari kendimiz kullaniyoruz zaten merak etmeyin benim elimde falan kalmaz.
    Copy/paste yaparak rakamlarla konusmus olmuyorsunuz, belliki kopyaladiginiz seyin ne ise yaradigini, hangi rakamin neyi temsil ettigini pek arastirmadiniz veya anlamadiniz.
    Size dogrulari anlatiyorum, siz itiraz da etseniz fiyatlarin surekli arttigini kabul etmek istemeseniz de gercekler ortada.
    Hayal dunyanizdan cikmanizi tavsiye ederim.
  • 16-04-2023, 03:18:17
    #27
    eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iddiayi ortaya atan sizsiniz elbette sizin ispat etmeniz gerekiyor. Fiyatlar dusecek dediniz net bicimde, ancak net bicimde bir veri sunamiyorsunuz delil niteliginde.

    Siyaset falan yapmiyorum, ustelik al-satci falan da degilim. Aldigim arabalari kendimiz kullaniyoruz zaten merak etmeyin benim elimde falan kalmaz.
    Copy/paste yaparak rakamlarla konusmus olmuyorsunuz, belliki kopyaladiginiz seyin ne ise yaradigini, hangi rakamin neyi temsil ettigini pek arastirmadiniz veya anlamadiniz.
    Size dogrulari anlatiyorum, siz itiraz da etseniz fiyatlarin surekli arttigini kabul etmek istemeseniz de gercekler ortada.
    Hayal dunyanizdan cikmanizi tavsiye ederim.
    Öncelikle al sat yaptığınızı kendiniz ifade ettiniz. Yazdığınız mesaj halen daha duruyor.
    Copy/ Paste yi yaptığım yer Türkiye için imalat yapan bir fabrikanın web sitesi. Diğerlerini de siz bulun dedim.
    Attığım rakamın ne işe yaradığını söyleyeyim. Attığım birinci rakam Ford Türkiye 'nin Türkiye' de ürettiği araçlar. İkinci rakam da ihrac ettiği rakamlar. Bu şu anlama gelir. X değer üretiliyor y değer de satılıyor. Anlamak istemediğiniz tarafı da anlatayım. Ford Türkiye nin bir de İthal ettiği rakamlar var. Yani buda demek oluyor ki Ülkeye resmi olarak diğer fabrikalardan satılmak üzere getirdiği araçlar var. Ben size örnek verdim. Ortalama değer çıkarırsınız diye Ama anlamamakta olan ısrarınız. Sadece Ford Türkiye nin ortalama bu ülkeye her yıl 300 000 araç ve üzeri araç kazandırdığıdır.
    Türkiye de kaç araç fabrikası var. Tabiki bilginiz yok. Sadece fikriniz var. Haklısınız.
    Evet gerçekler ortada. Manipülasyonlar daha önce de çok oldu. Çok gördük. Elbet son gülen iyi güler.
    Geçmişe dayalı olarak bir veri daha paylaşıyorum. Karbon ayak izi. Belki mobil bankanızda reklamlarını görmüş türsünüz. Dizel ve Benzinli araçlar ülkelerde kaldırılmaya başlandı.
    Bu bizim ülkemizde de 12 yıldır. Eski model araçlar hurdaya ayrılarak yapılıyor.
    Dünya yaşanılamayacak bir hava kirliliğine doğru gittiği için süreç daha da hızlanacak. Bu sebeple yüksek segmentin elinde ki lüks dizel ve benzinli araçlar bir sonrakilere devredileceği de için
    Piyasayı seçimden sonra hep beraber göreceğiz.
    Eğer Ölmez isek ikimizde burada isek. Ben sizi buraya etiketleyerek o gün göstereceğim. İnşallah özür dileme erdemine sahip olursunuz.
    Not: Daha cevap vermeyeceğim. Saygılar.