Bu arkadaslar boyle ozel ve gizli bilgileri nasil buluyor, soyleyecek yok mu ya?
Ortada özel ve gizli bilgi yok. Konuşmak için konuşmamak gerekli diye düşünüyorum.
Hangi kurumdan bilgi almak istiyorsanız. E Devlet i açın. Bilgi edinme yasasına göre istediğiniz soruyu sorar, istediğiniz cevabı alırsınız.
E Devlet de yoksa Taahhütlü iadeli mektup gönderirsiniz ve cevabınızı yine alırsınız.