eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arkadaslar boyle ozel ve gizli bilgileri nasil buluyor, soyleyecek yok mu ya?
Ortada özel ve gizli bilgi yok. Konuşmak için konuşmamak gerekli diye düşünüyorum.
Hangi kurumdan bilgi almak istiyorsanız. E Devlet i açın. Bilgi edinme yasasına göre istediğiniz soruyu sorar, istediğiniz cevabı alırsınız.
E Devlet de yoksa Taahhütlü iadeli mektup gönderirsiniz ve cevabınızı yine alırsınız.