• 16-04-2023, 02:11:48
    #10
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüklerim ve bildiklerimden kaynaklı. Ama konuşmak istemiyorum.
    Sadece şunları yazabilirim. Rezerv ihtiyaçdan fazla halde şuanda.
  • 16-04-2023, 02:12:43
    #11
    corsa, pejo 207
  • 16-04-2023, 02:14:54
    #12
    Arkadaşım megane 2 aldı 1 ay oldu sanırım. 290 bine. Temiz arabaydı. Ama çooook yüksek meblağlar bunlar. Yani gerçekten insan düşünüyor o kadar parayı arabaya bağlamak mantıklı mı diye. Çok kötü bir piyasa var. Bu böyle gitmez elbet bir yerde bu işin sonu gelecek diye düşünüyorum. Bu fiyatlara kimse sıfırdan araba sahibi olamaz çünkü.
  • 16-04-2023, 02:15:19
    #13
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araba fiyatları eski seviyelerine geri gelecek. Bence yürüyün o kadar parayı şuan arabaya bağlamayın.
    Almanya veya Fransa piyasasına bakarak bu cevabı verdiniz umarım. Arkadaş Türkiye de araç alacak hocam
  • 16-04-2023, 02:18:50
    #14
    1 haftadır ben de bakıyorum benim max bütçem 350k fakat resmen binilecek düzgün araç yok. 350.000TL bağlayıp bu kadar kötü arabalara binmeye gönlüm razı değil gibi. Bende eleniyorum yarışmacı arkadaşlara başarılar
  • 16-04-2023, 02:20:18
    #15
    ozcanal60 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanya veya Fransa piyasasına bakarak bu cevabı verdiniz umarım. Arkadaş Türkiye de araç alacak hocam
    Piyasadaki likidite ile beraber araçları alıp stoklayanlar, deprem bölgesinde ki hurda araç sayısına bakabilirsiniz. Özellikle URFA, ANTEP ve MARAŞ kaç sıfır araç yok ortada?
    Türkiye pazarına giren kaç araç firması var?
    Türkiye de araç üretilmeye başlandı. Beğenilsin yada beğenilmesin. Paralelinde üretim için izin bekleyenler de sırada bekliyor.
    Ayda kaç araç banddan çıkıyor. Ve bunları stokları izlerseniz. Likidite bittikten sonra ne olacağını da hesaplamak zor olmasa gerek değil mi?
  • 16-04-2023, 02:21:34
    #16
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gördüklerim ve bildiklerimden kaynaklı. Ama konuşmak istemiyorum.
    Sadece şunları yazabilirim. Rezerv ihtiyaçdan fazla halde şuanda.
    Bu arkadaslar boyle ozel ve gizli bilgileri nasil buluyor, soyleyecek yok mu ya?
  • 16-04-2023, 02:21:48
    #17
    clio 3 2008 modellere bakabilirsiniz temiz bulursanız üzmez..
  • 16-04-2023, 02:24:18
    #18
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Piyasadaki likidite ile beraber araçları alıp stoklayanlar, deprem bölgesinde ki hurda araç sayısına bakabilirsiniz. Özellikle URFA, ANTEP ve MARAŞ kaç sıfır araç yok ortada?
    Türkiye pazarına giren kaç araç firması var?
    Türkiye de araç üretilmeye başlandı. Beğenilsin yada beğenilmesin. Paralelinde üretim için izin bekleyenler de sırada bekliyor.
    Ayda kaç araç banddan çıkıyor. Ve bunları stokları izlerseniz. Likidite bittikten sonra ne olacağını da hesaplamak zor olmasa gerek değil mi?
    Tabi ki inşallah ben yanılırım ama sizin bu söylediğiniz tarzda kelime ve cümleleri, Şahin doğan 50.000 ₺ olduğunda söyleyenler oluyordu . Şuan Şahin doğan 200.000 ₺ olmuş ve hala bu cümleler konuşuluyor . Burası Türkiye unutmayın