omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Piyasadaki likidite ile beraber araçları alıp stoklayanlar, deprem bölgesinde ki hurda araç sayısına bakabilirsiniz. Özellikle URFA, ANTEP ve MARAŞ kaç sıfır araç yok ortada?
Türkiye pazarına giren kaç araç firması var?
Türkiye de araç üretilmeye başlandı. Beğenilsin yada beğenilmesin. Paralelinde üretim için izin bekleyenler de sırada bekliyor.
Ayda kaç araç banddan çıkıyor. Ve bunları stokları izlerseniz. Likidite bittikten sonra ne olacağını da hesaplamak zor olmasa gerek değil mi?
Tabi ki inşallah ben yanılırım ama sizin bu söylediğiniz tarzda kelime ve cümleleri, Şahin doğan 50.000 ₺ olduğunda söyleyenler oluyordu . Şuan Şahin doğan 200.000 ₺ olmuş ve hala bu cümleler konuşuluyor . Burası Türkiye unutmayın