Arkadaşım megane 2 aldı 1 ay oldu sanırım. 290 bine. Temiz arabaydı. Ama çooook yüksek meblağlar bunlar. Yani gerçekten insan düşünüyor o kadar parayı arabaya bağlamak mantıklı mı diye. Çok kötü bir piyasa var. Bu böyle gitmez elbet bir yerde bu işin sonu gelecek diye düşünüyorum. Bu fiyatlara kimse sıfırdan araba sahibi olamaz çünkü.