omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortada özel ve gizli bilgi yok. Konuşmak için konuşmamak gerekli diye düşünüyorum.
Hangi kurumdan bilgi almak istiyorsanız. E Devlet i açın. Bilgi edinme yasasına göre istediğiniz soruyu sorar, istediğiniz cevabı alırsınız.
E Devlet de yoksa Taahhütlü iadeli mektup gönderirsiniz ve cevabınızı yine alırsınız.
Ben bilmiyorum. Ben cahilim, lutfen beni aydinlatin. Arac rezervinin fazla oldugunu, fiyatlarin geri cekilecegini neye dayanarak soyluyorsunuz? Lutfen aciklayin.