eskitoprak34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bilmiyorum. Ben cahilim, lutfen beni aydinlatin. Arac rezervinin fazla oldugunu, fiyatlarin geri cekilecegini neye dayanarak soyluyorsunuz? Lutfen aciklayin.
Buyrun;
Ford : 445.000 adet araç üretiyormuş. 254.146 adet 2020 yılında araç ihraç etmiş.
Diğer firmaları da diğer araçları da kendiniz çıkarın. Vaktim yok.
2nci el rezervini de her yıl geriye dönük çıkarırsınız.
NOT: BURAYA GÜMRÜKTEN GELEN ARAÇLARI DA EKLERSİNİZ.
PARA SİZİN AKIL SİZİN.
KULLANMAYACAĞINIZ ARABA HER ZAMAN CEBİNİZDEN GÖTÜRÜR.
BİR SÜRÜ YATIRIM KAYNAĞI VAR. O SEÇENEKLERE GİDİP PARANIZIN ÖLMESİNİ DEĞİL. AYAĞA KALKMASINI SAĞLAYIN.