UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
143
●8.186
- 14-04-2023, 01:25:55Bu iyi oldu hakkaten + biraz daha farklı imtiyaz ekleseler güzel olurdu.PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2023, 01:31:18Selamlar, 16, 17 yaşında kayıt oldum. Şimdi yaş 33 ömrün yarısı demek. Umarım sizlerde uzun zaman buralarda olursunuz, R10'nun kıymetini bilmek gerekir. Birçok insan için ekmek kapısı.KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2023, 03:18:36Bence fazla ortalığı karıştırmayın hocam r10.net 10 yıldır bizim sayemizde o kadar para kazandınız ve bir sürü çevre yaptınız der 10 yillik ve üzeri üyelerden talebi olur bak 😊
Şaka bir yana aslinda mantıklı olabilir ne bileyim özel renk verilebilir. Mesaj hakki x2 yapılabilir 😊 - 14-04-2023, 03:25:07Deme öyle hocam. 2010 yılında burada aktif olanlar bilirler sayenizde binlerce hit elde edip adsenseden çok güzel kazançlar elde ettik.myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Benim eski üyeliğimin şifresini verseler bu hesabımı da eski hesabıma birleştirme yapsalar kâfi.
Yonetimden şifremi hatırlamıyorum diye yeni üyelikle devam et dediler.
Insan ısınamıyor ya yeni hesaba da.