Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 01:43:36
#86
ayberk
Her yıl böyle bi konu açılır, ihtiyar üyeler olarak diğer ihtiyarları görüp bi hüzünlenilir, eskiler yad edilir olaysız dağılınır.
Coşkun hoca da alıştığı için bir şey demiyor
)