Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 01:25:55
#83
Protex
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesaj kutu kotamız fazla işte diğer üyelerden daha ne olsun
Bu iyi oldu hakkaten + biraz daha farklı imtiyaz ekleseler güzel olurdu.